Måste in i duschen

Godmorgon!!!! Nu vaknade jag, ojoj (A) lite sent men så här va det jag hade en UNDERBAR dröm om jag får säga det själv ;) så vaknade jag =( så fortstatte jag och hitta på en fortstättning i drömmen OKEJ?! HAHAHHA jag är inte normal ibland men den va såååå bra! Gör ni också så ibland? eller är det bara jag? jaja..

Nu ska jag snart hoppa in i duschen eller ska käka frukost först tror jag.. får se om jag pallar för frukost är äckligt =( (ibland) & ikväll ska jag hem till jojjjooo på tjejkväll with the girls! Fun fun! =)
Så ska möta upp emz o köpa massa gott till ikv =) + vi ska göra pizza? haha tjockiskväll men vafan ;)
en dag kan man va lite extra tjockis.
Aja får la hoppa in i duschen nu.. men det lär inte bli av ahahah!
jo det får jag fan gör. snart . hahah




TALK TO YOU LATER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0