LAST NIGHT WAS CRAZY LIKE ALWAYS

Hejsan hoppsan bloggen! Sitter här och proppar i mig poppcorn & energidricka.
Blev att dra ut med sandris och träffa pontus en stund, trevligt.

sant som det är sagt så var gårdagen helt galen! Inte bara för mig utan för en jävla massa.
blev fest i torup, tog bussen dit med jojjo & det var riktigt skojj!
Slutade dock illa (minns inte ett skit från slutet)
och förlåt att jag skyllde på dig karlsson, vet att du ställde upp dock minns jag inte det men nu vet jag!
Så förlåt om jag va jobbig men tack för kvällen iaf som för det mesta va kanon! =)♥
antar ja borde ta lite mera ansvar och faktiskt kontrollera mig själv bättre. att jag inte har lärt mig det efter alla dessa gånger. Gaaaaaaaaaaaah.
Aja vaknade upp på golvet? (sov i lokalen, haha) Men aja rasmus, kingsley & en annan sov också där så! =)
Skakade som fasen, faaan va kallt det var! Så fick jag ta bussen hem i festkläder, klackaskor & såg helt förjävlig ut haha! Undra vad folk tänkte när jag vandrade igenom stan sådära ;) menmen så kan det gå :D
sen att killar inte kan fatta när man säger NEJ så är det fan ett nej. Blir så förbannad på sånt folk som ska hålla på och taffsa och äckla sig (speciellt sånna som jag inte känner, eller bara inte tycker om!) ni kan gå och ta er någonstanns :)

Aja jag ska snart försöka sova (är fortfarande bakis?) ush har mått förjävligt hela dagen, but that's life!
Så lite sömn skulle sitta fint just nu!

Jag skriver imorgon när jag antagligen mår bättre :) godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0