GEKÅS IGÅR

Hejsan hoppsan sötnosar! Kom nyss hem efter att varit ute en runda - har faktiskt sprungit,
 haha fyfan säger jag asså vilken dålig kondition jag fått.. Jag skyller på spriten ;) haha.
Nä men ush de va inget o skojja om asså. Så får nog börja springa lite oftare haha..!
Men aja förresten fasen va gött det är o springa på kvällen?
de ska jag fan börja med från och med idag! Riktigt jävla skönt.

Aja som sagt så var jag ju i ullared igår (gekås..)
Med tjejerna! =) kul va det allt & en del shopping blev det också, japp.

Lite av gårdagens köp:
- En svart kofta
- Tröja med paljetter på - snygg!
- En "kort" tröja (ser ut som en magtröja?)
- Ett par jeansleggins
- underkläder
- hudfärgade strumpbyxor

- Parfym
- "dry shampoo"
- Body scrub
- varmeskydd till håret
- öronhängen
- halsband
- ansiktsmask

ah det var allt jag kom ihåg, vet inte om jag
glömmt allt men det är inte så viktigt eller? höhö
Kan slänga in bilder på det imorgon istället om jag orkar! =)


Nu ska jag ta och sätta på en film eller sätta mig framför datorn.. får se hur det blir! =)
Ville egentligen ut och festat idag men det får bli imorgon istället för jag och karlsson
ska nämnligen till torup imorgon kväll! :D aweesome :-)

Outfit från förra lördagens festligheter ;)
nyktert för en gång skulll, helt ärligt
man kan ha minst lika kul nykter som onykter
något jag borde lära mig! (A)

talk to you later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0