Ett minne för livet.


Grebbestads camping på bild. år 2008

Jag åkte dit med emma och hennes familj och fyfan va kul vi hade! Det var nog den bästa
sommaren om jag ska va ärlig.
Allt va så underbart, allt nytt folk vi lärde känna, alla sena utekvällar, alla gångerna vi inte vågade bada för vattnet va så äckligt men sen hittade vi en kanon badplats där vattet va helt rent och härligt! , shoppingdagarna, kvällarna vi spelade fotboll med grabbarna på campingen, kvällarna vi stack in till själva "stan" och försökte ragga upp killar,ååh jag saknar det så himla mycket!

Sen bytte vi camping till DAFTÖ och det är jag glad över att vi gjorde för annars hade vi aldrig träffat Micke, kevin, adde, patrick, my, jennifer, emil, bella med mera.. Det va där jag blev tillsammans med micke med :) men sen bodde han ju så långt ifrån och jag klarar inte av distanssförhållande så jag var tvungen att dumpa honom.. kom ihåg hur ledsen jag va över det och sedan ångrade mig fram och tillbaka men vi kunde nästan aldrig träffas och ni som haft/har distannsförhållane vet hur jobbigt de är. Aja iaf!
De va nog de bästa veckorna på den sommaren =) jag och emma hade så jäkla kul! Och jag vet att det är
speciellt en speciell sommar för henne ;) *hehe* aja det är en plats jag saknar mycket!
Men vi har planer för att åka dit i år igen! :D Åååh så himla kul det kommer bli isåfall. Får hoppas att vi båda två får sommarjobb (som vi sökt) så vi kan tjäna ihop en massa pengar och åka dit ensamma! Fan va kul vi kommer ha isåfall :) kan inte vänta! 

Bilder från grebbestad & daftö camping, sommaren 2008


Emil ♥  (han träffade vi på daftöcampingen!) han har förrändrast en del nu kan jag ju säga hihi!

♥"Norsken som vi kallade honom i blå tröja" sen micke i rött :)

HAHAHHAHA naw ♥ Lillkillen får vi ju inte glömma. Han va så söt! haha.
Han hade väl antagligen kollat för mycket på Ronja rövardotter
för det skulle han leka med oss hela tiden, pahah! Så jävla söt.


Kriss och någon jag inte vet namnet på. " GAAAASA PÅ!!! ;) "

Emma ♥ fan va brun hon va där! ;o jävla neger ;)

Coffe och Adde ♥ :)


Patrick och kevin ♥  ojoj lite hårdhänt ;)?

Haha älskar denna bilden ♥ "ta han på pattarna"

Kevin och emz ♥ ja dom hade allt en flirt den sommaren hoho ;)

Micke och jag. Haha :)

jag på bryggan - första gången vi träffade micke och kevin. :)

Killarna ♥ kommer inte ihåg hur ofta vi satt i dessa sofforna asså :) men de va ooooofta, haha.

"Long way to hell" bara jag och emma fattar, hahaha. De måste tyckt vi va jobbigst på campingen haha ;)

Den ena norsken som förföljde oss från första dagen vi kom dit,  läskig va han...

Emil, Micke, jag & kevin ♥ såg förjävlig ut jag menar... kolla håret?! och ah allt annat. fy.

Ah de va lite bilder i allafall orkar verkligen inte lägga in alla :)

Daftö borde alla åka till, säger som micke sa"när man väl kommer hit vill man aldrig
åka hem igen"
sant så sant! Jag ska nog inte berätta vad jag och emma gjorde när de visade
sig att vi va tvugna att åka hem igen hahah... ;)


Kommentarer
Postat av: www.emza.devote.se

ja fy fan vad ja saknar :( vi hade kul ihop den sommaren minne för livet verkligen :D synd att förendrats....."/<33

2010-04-16 @ 17:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0