villken stämma...

hej! Ligger i sängen med mobilen och smsar som en galning just nu! Vaknade upp av att hela mobilen vibbrerade, 12 sms?! från folk jag inte äns kännde.. okännda nummer... Blev rätt chockad, har någont lagt ut mitt nummer någonstanns eller vad i helvete?! Sitter fortfarande här och fattar ingenting... men lär väl märka vad som hänt, när jag fått tillbaka svar. Smsade typ hälften : vem fan är du ? ... höhö.
Aja..
känns konstigt att ligga i sängen utan någon tid att passa på morgonen längre... skönt tänker ni, men det är det inte! Jag har ingen jävla aning om vad jag ska göra nu när rektorerna på skolan praktiskt sätt slängt ut mig ur skolan... fuck it säger jag! Förbannad jag var igår eller? och hon P*a kan ta sig någonstanns, ursäkta mig men ärligt... börjar tröttna på henne.. Orkar inte skriva en hel jävla historia om varför jag inte kommer gå kvar på Sture längre.. Blir bara jävligt depp då. Men vill ni veta får ni fråga mig!

Justfan har även skaffat PS nu men jag fattar inte ett smack! haha så om någon filur där ute kan mycket om Photoshop, help me!  Nu ska jag cykla hem till pappa och lämna garage nycklen sen får jag se vad jag hittar på resten utav dagen... hörs lite senare, puss på er.


Nämen där ser man, får nog ta och söka till idol då nästa år alltså ;)?
haha även efter man hört skandalen efter hur jävla fake det är, sad...
(buusigaviccii, mitt namn på bdb ) =p 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0