Världsbäst kväll igår, LYCKAT (y)

Som sagt blev kvällen igår ännu bättre än väntat, började med att vi mötte upp Natta och Moa
sen fixade vi drickan och sånt. Sen satt vi o krökte lite överallt, haha lekplatser, hemköp (y) stiligt.
Sen blev jag lite väl för packad men sånt händer ibland , man lever ba en gång! Jag som får ta smällen
dagen efter dock, haha. Men jaja whatever! Sen mötte massa andra folk & sen blev de dra till the party!
De va kanon! Skit kul folk ;) speciellt Emelie som ja hitta där haha :D vi hade jävligt skojj! Festens underhållningspunnkt ffs ;) Dansade galet, toalettbesöken va ju jävligt intressanta, hahaha jag minns att vi
gjorde nån jävla klumpig sak men inte vad, gaah! haha men jaja världen går inte under för det.
Det slutade med att jag låg på marken och snackade med Tobbe haha!  Aja jag hade en toppen kväll iaf, måste göras om!!!  Hoppas ni hade det tråkigt och ba satt och degade hemma ;) mahah.

Menmen idag ska jag stanna hemma och bara ta det lugnt (tro det eller ej)... Det behövs för har inte varit hemma en ända den senaste tiden. Så blir väll dra och hyra några filmer och slappa framför tv;n ikväll!
Så det blir nog en del uppdatering i bloggen idag om jag orkar det hihi, är för jävla bakis så får se!
Men ska ta och sova en stund nu, skriver senare. pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0