Hatar söndagar,

Typ hej, inte skrivit på ett tag haha jag suger men whatever. Söndag ... ush jag hatar söndagar?
finns typ inget värre en o vakna upp "åh fuck de e söndag" skola imon.... aja får försöka överleva på nåt sätt!
Bara umgåtts med min härliga kusse idag! Har snackat en massa om vad som har hänt och det känns lite bättre nu... men ändå inte. Men jag orkar nt sitta o skriva allt jävla dåligt skit som hänt... så de skippar vi!
Haft en grymmt bra helg iallfall med de bästa.
Fredes var det lokalfest på vallås och de va grymmt skoj, blev en del för mycket alkohol för mig, får chilla ner lite med det nu fan... Gör bara idiotiska grejer som inte borde ske! aja iallafall, Igår var det fest hos Hampus iallafall
det var riktigt jävla skojj faktiskt! Smockat med folk när vi kom dit runt 10 tiden, träffade en del man kännde sen innan iallafall så de va kul! Men även massa nytt folk. Bästa delen av kvällen var nog när Alex stod och dansa som en idiot, hånglade med ölburkar, moppehjälmar ja allt knas man kan tänka sig! hahaha men det var ju underhållande haha!

Sen fick jag för mig att det var självaste Ron i HarryPotter som var på festen haha gosh jag kunde verkligen inte släppa det! Han var sjukt lik och jag flirtade till mig en autograf på armen ;) hahahah jag är lite töntig ibland :D
lev med det ;)! Alla skrattade såklart åt mina fånigheter (inget ovanligt) haha menmen, underhållande.se !
sånt gillar vi :D !
Nu ska jag lägga mig i sängen och smsa lite, mina gratis sms borde va slut snart? ... smsar 24/7 ffs haha!
men jaja puss på skinkan!

Här kommer lite bilder från Fredags & igårkväll i allafall !!


Halva mig och Viktor sötnos!

Fjortis karlsson, utanför lokalen i Fredags! rökarn..

Jag helt jävla lost, haha! Vet inte vem som tagit bilden... nån random  

Alex & Jim , här har ni bebis! hahaha.


där fick ni lite bilder! Har många flera men jag orkar inte lägga upp fler
nu tar sån jävla lång tid med dem som är tagna med min kamera... 

,  Pusss på skinkan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0