L O V E

hellu bitches ;) Glömmde nästan bort att jag hade en blogg ju höhö ;). Aja idag har jag nt gjort ett skit, verkligen skitkul... not. Så jag ska dra in till stan och sola alldelles strax efter jag skrivit klart här! Sen ska jag nog träffa Josse eftersom emma inte orkade ses idag. Så ska vi dra och fika, myyys sen får vi se vad vi gör efter det.
Det bästa är att hon inte heller går i skolan, villket jag inte gör för tillfället heller... så då kan jag passa på å umgås med henne! Så vi snackade om att kanske åka till G******* nu på fredag, härligt! Shoppa massa och träffa folk man inte sätt på länge... kommer bli bäst! Men vi ska planera mer om det idag så får vi se hur det blir med det. Skulle igentligen vatt sjukt skönt att få komma iväg från äckliga Halmstad och människorna här...
Aja whatever, håller på och leftar efter skor eftersom jag har blivit galen i skor helt plöstligt, måste ha ha ha! haha..
lägger in bilder på det lite senare, kisses.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0