Svenska Hollywood Fruar

Sitter hemma i soffan med datan och kollar på Senska Hollywood Fruar! Haha har börjat gilla det faktiskt ;) Men det är ju många som helt plötsligt "älskar" Anna Anka men nej fyfan! Haha stör mig på henne redan, nepps hon gillar jag verkligen inte! Men bra är det iaf ! :)
Stack inte in till stan det blev att jag stack direkt hem Till Alex istället vid 19.00 tiden.. Men de va ju mys,(vi är bara kompisar!) satt och snackade i hans trädgård på studsmattan, haha! Inte träffats på evigheter så det va riktigt kul att äntligen träffas. Min bästa killkompis absolut! Love him :)

Men nu ska jag fortsätta kolla, vi hörs kanske senare om jag inte somnar haha är trött som ett as!
pussen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0