Stressigt.

Glömmt och säga godmorgon ju, eller ah klockan är snart halv tre.. Men det gör väl ingenting! Har precis kommit hem från Jonas och Felicia, skit gullig tjej de dära! Haft riktigt skojj, sen fick jag sms från mrs karlsson
som frågade om jag hade lust och komma in till stan en stund tills hennes buss kommer vid 16.00 tiden!
Får se svarade jag, vet itne riktigt om jag pallar det eftersom jag precis kommit hem, men jag får helt enkelt se.
Nu ska jag iallafall fixa käk till Lillebrorsan som är jävligt tjurig idag gah jag blir galen! Men med lite mat blir han säkert på bättre humör får ja hoppas, haha!
Aja måste kila, vi hörs lite senare. Ha en bra dag!

 Love yah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0