Skulle göra vad som helst för att få tillbaka de...





Sommaren med er alla, saknar daftö (alla man träffade där speciellt Micke, kevin, bella & jennifer..)
Grillkvällarna på tylösand,östrastranden,
alla kvällarna vid badade och det var svinkallt sen efter stack vi direkt hem till Gibbe och kolla film och körde
"jag har aldrig", alla myskvällar på vallås!, alla festerna (genevad,gullbranna,veinge,halmstad,!), gemenskapen alla hade saknar jag mest. Nu är allting splittrat och vi träffas bara då och då! Vill att det ska bli som förut,
ush blir så jävla less när jag tänker tillbaka på hur jävla kul vi hade det tsm innan!.. saknar det verkligen.

Kommentarer
Postat av: emma

damn vad jag saknar dom tiderna:( haha blev du tvungen att ta med bilderna på mig o malte ;D<3

2009-10-02 @ 19:42:52
Postat av: emma

damn vad jag saknar dom tiderna:( haha blev du tvungen att ta med bilderna på mig o malte ;D<3

2009-10-02 @ 19:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0