Ska man lägga sig tidigt ikv kanske?

...Nja det kommer inte på frågan!
Jag säger massa saker men mina löften ska man aldrig tro på, varför försöker jag äns inbilla mig det? ..hehe.
Sitter iaf inne på Msn det är väl inget ovanligt? Måste ju ha kontakt med världen utanför mitt liv ;)
Har tränat idag med gosh vad jag börjar känna mig dukig , i'm the fucking shit! Ska åtminstonde gå ner till min vikt som jag hade i mitten av 8an då var jag lite mer spinkigare än vad jag är nu.. NEJ jag ska absolut inte bli anorexia om det är det ni sitter och tänker men jag vill gå ner till en vikt som känns bäst för mig.
Men nog om det. Ska hämta Coola nu, haha shit är detta bra för mina tänder? noway! Men men borstar man tänderna så noga som jag gör (a) så måste man ju belönas ;)


Don't cha wish your girlfriend was hot like me... Don't cha? ;)

Detta är samtalsämnet just nu!

wiccii, säger:

gå o knulla ett träd

jjoyohanna < 3 säger:

mohahaha

jag knullar hellre en sten ;O

wiccii, säger:

stackars sten? :'/

jjoyohanna < 3 säger:

stackars träd?

wiccii, säger:

nej vem bry sig om träd dom ser redan ut som ... ja vet itne vad.

lite sex förtjänar dem!

jjoyohanna < 3 säger:

förtjänar inte stenar de

wiccii, säger:

ehm nej dem får ju de när alla trampar på dem ! dem njuter som fan då! har hört dem stönar...

jjoyohanna < 3 säger:

och träd stönar och njuter när flk hugger ner dem

wiccii, säger:

NEJ då dör dom ju...

lilla blondin.. när ska du lära dig

i feeel you man!

jjoyohanna < 3 säger:

jag vet och vissa gillar ju att knulla lik

jag kan

wiccii, säger:

vem fan knullar lik? uiek.

mördarna?

jaha du menar duuu!

jjoyohanna < 3 säger:

nej nåra konstiga människor

precis som såna som gillar att knulla träd o sånt

wiccii, säger:

ja de gör ju du?...



HAHAHAHAH FÖRLÅT MEN VI ÄR .... INTE NORMALA :)


Kommentarer
Postat av: karl :D

bad humor hohohoho :)

2009-09-24 @ 22:30:02
Postat av: me

MENARE ;)

2009-09-24 @ 22:31:58
URL: http://vwiccii.blogg.se/
Postat av: me

Menare :)

2009-09-24 @ 22:37:03
URL: http://vwiccii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0