Saknat mig?

Tja gullungar! Hur mår ni? Själv mår jag skit bra... Som ni märkt har jag tagit uppehåll i bloggen & tagit i tag i allt annat.
Inte hunnit blogga och det är sanningen! But now i'm back! Och nu ska jag uppdatera dagligen som vanligt.
Hoppas ni börjar läsa min blogg & följer den igen, för nu ska jag blogga sönder.

Nu har ju skolan börjat igen (Iallafall för de flesta!).  Och själv har jag börjat första året på gymnasiet villket känndes skit bra i början men nu är jag redan skoltrött och känner mig helt lost, ingen koll alls..
Jag går Barn och Fritid programet eller gick snarare... Inte varit där på typ tre dagar jag vet inte smart alls!
Men jag ska försöka byta till Media men inte fått tag i rektorn (eller okej jag har struntat i det..) Men idag lyfte jag på röven och gjorde något åt saken. Stack till skolan och mötte upp Emma så letade vi upp vad "studievägledaren" låg... hehe fortfarande lost på skolan haha men de sätter sig nog snart i huvet på mig! 
Aja vi hittade det i allafall lätt som en plätt låg där vi trodde det skulle ligga. Så frågade om det var henne jag skulle snacka med men hon sa direkt "nej det är rektorn du ska snacka med om det!" ja ba okej, hejdå...(?)
Så stack och kollade om rektorn fortfarande var kvar , Fast det var han ju såklart inte...
Men nu gjorde jag i allafall ett försök men får väl gå dit imon igen för måste verkligen gå i skolan
tänker inte bara lägga ner skiten efter 9 lååånga år åt ingen nytta, nej jag ska fixa detta!
Så imorgon drar jag till skolan igen och hoppas han har lite tid åt mig haha!

Annars har min dag varit helt okej. Stötte på Viktor och Martin som kom
till skolan sen tänkte jag och Viktor dra vidare till stan men så mötte
vi hans syrra så satt med henne en stund.
Men sen blev det stan i allafall och stötte på "kissarn" påvägen haha..
She got a new name bitches! Sen ringde Charlotte mig och sa att hon var i Halmstad så kom hon till kyrkan
och satt me oss en liten stund tills Emma smsade och sa att jag tvunget skulle gå och möta henne haha så möttes halvvägs onödigt i know, eheh. Menmen gick runt i stan lite sen satt vi oss och chillade utanför donken bara med slash (stavning?) haha. slush, slash HAHAHAH. Ingen fattar men whatever.

Sen drog jag hem när deras buss kom. Och har inte gjort något annat vettigt förutom tagit en lååång dusch villket var as skönt, fan va jag älskar att bara ställa mig i en varm dusch frääsht!
Nu blir det att bara chilla framför tvn & smsa en massa! Shet mina gratis sms tar slut huxflux illa...




Lockigt hår on me , hiss eller diss?

Kommentarer
Postat av: valdrin

fan va snygg du e

2009-09-05 @ 12:02:30
Postat av: valdrin

fan va snygg du e

2009-09-05 @ 12:03:06
Postat av: viccii

tack valdriiiiiiiiiin<3

2009-09-09 @ 20:48:33
URL: http://vwiccii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0