Ni besökare alltså...





Ni som läser min blogg är så jävla tråkiga! Ni tror ni kan sitta och läsa om
mitt så "intressanta liv" utan att kommentera och tycka till" ;) Haha nej
men det blir så mycket roligare för mig när ni kommer med kommentarer,
och ni får skriva vad ni vill ju? Hur bra är inte det. Klaga på mitt dåliga
bloggande, mitt självförtroende, klaga på hur "ful jag är" fast ja..
ja vet nu att ni tycker jag är skit sexig ;) men det är sånt ni är till för, fuckers...
Keep on reading ..
/
Men nu ska jag ta och göra varm Choklad. Ja oboy ni vet, dah?
Hoppas jag inte bränner upp hela huset bara..

Kommentarer
Postat av: Johanna * <3

haha håller med! besökare finns det men dåligt med kommentarer >< men nice blogg! =D

2009-09-28 @ 08:32:26
URL: http://johannasvallander.blogg.se/
Postat av: Camilla

Ja, det är alltid roligt få lite kommentarer! Men klagomål vill man väl inte ha? :p

2009-09-28 @ 11:31:13
URL: http://millansmemoarer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0