My word.

Ligger i sängen & "kollar film" ... orkar inte kolla så satt bara på någon vet inte riktigt varför haha
Sitter inne på msn istället, gaah! Ska nog snart lägga mig och sova iaf för måste till skolan imon och ge
Natta hennes pengar som jag är skylldig henne & lite sånt...
Sen är det ju helg, fan va gott! Ska förmodligen dra till Trönninge på fest om jag orkar haha men det gör jag,
i'm the partyprincess ju!...(enligt jonas,  haha) ....

( Måste bara kommentera en sak som jag stör mig på jävligt mycket!
När man berättar något för någon som hänt, blabla ja ni vet?
Så ska den personen börja snacka om sig själv "ah men du vet när jag gjorde så, osv..."
Ah jag stör mig på det. Speciellt när det hänt något man mår dåligt över så fattar inte den andra personen
det utan de ska alltid handla om just den PERSONEN. Nämner inga namn, men blir sjukt lack på ni som gör
så! Så nu vet ni det!  )


Mjauuuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0