My stuff!

Många har frågat vad jag anväder för smink, hårprodukter osv... så tänker lägga in lite nu!


Plattång och Hårfön!
Kanske inte ska rekomendera denna plattång
igentligen, men den är riktigt bra fast den är en gammal polares!
Funkar skit bra på mitt tjocka och långa hår iaf! Köpt på G-kås (ullared)


Proffs superstrong Hårspray är det bästa! Funkar skit bra för puffa upp livlöst
hår, riktigt bra det använder jag alltid! Sen är den Röda flaskan -varmeskydd för plattång&hårfön
och Blåa flaskan vanlig mousse!


Makeup. ( har ju såklart mycket mer, men detta är det jag oftast använder
på vardagarna iaf!..) Behöver väl inte beskriva vad som finns på bilden, för ni har
ögon i hope?! 

* Solpuder - H&M
* ögonbrynspenna - H&M
* ögonfransböjare - Kicks
* Foundation puder - Kicks
* Läppglans - Kicks
* Mascara - Lindex
* Läpppsyl - nån random affär, (inte viktigt, finns ju att köpa vart som så!)  


Dagens outfit

Kan ju passa på och slänga in en bild på dagens outfit,
men det får bli utan mig på bild, haha..
För hann inte ta någon bild efter jag duschade & hoppade i mjukiskläderna!..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0