Listor kan va kul när man har tråkigt!

Så där ja nu kan ni lära känna mig med ju (som inte redan gör), perfa!

Vad är ditt fullständiga namn?
Victoria aka vicky ulrika Larsson
Hur gammal är du? 16
Hur många besökar har du? Du har ingen aning ska jag vara ärlig brukar jag aldrig
kolla statistiken kanske nåt jag borde börja göra , haha ?
Är du oskuld, om inte hur många har du haft sex med? Jag kan vara ärlig och säga att nej det är jag inte men hur många är min ensak, finns nåt som heter privatliv!
Har du några husdjur? Yes i have! En katt och en liten hundjävel! Det räcker, haha :)
Vad gör du JUST nu? Skriver detta? haha fail.
Villka bloggar läser du? Kenzas, Foki & såklart söta Paow's blogg! :)
Vad tror du att du gör om ett år? Går i skolan som vanligt sen vet man inte vad som händer är inte synsk direkt.

Favoritfilm? Twiglight absolut bästa filmen, älskar den!
Har du många vänner? Ja det har jag men några få som står mig närmre än andra.
Umgås du mest med killar eller tjejer? Hm jag måste nog svara Killar på den frågan! Vet inte varför det har blivit så men jag har nästan lättare att lära känna killar än tjejer.. Don´t know why.
Vad brukar du göra på fritiden? Umgås med vännerna (självklart!), festar, shoppar & tränar när jag har tid och lust.
Hur gammal är ditt äldsta hångel? hm.. 19 tror jag :)
Hur länge brukar du sova? Jag är ett sovfreak! Jag kan sova hur länge som helst och då menar jag verkligen hur länge som helst! Älskar att sova i min stora gosiga säng. Sova är livet! När man har tid till de haha :)
Favorit mat & dryck? Mat: Tacos Dryck: Cola <3
Sommar eller vinter?
SOMMAR!!!
Tv eller data? hm den va för svår!
Vänner eller killar? Vänner! Går före allt! Inklusive familjen med såklart.
Har du någon sjukdom? Nej inte vad jag vet...

Och till sisst -
Varför bloggar du? För att jag tycker det är kul och skönt att få skriva av sig som en dagbok fast öppen för alla att läsa. Och jag tycker det är kul när folk läser min blogg, och ge tips till andra. Ja ja bara älskar att blogga helt enkelt.


Á la vicky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0