Linn - en sång från hjärtat.

Sitter och lyssnar på : en sång från hjärtat av Linn... Så jävla sjukt fin text.. Okej jag tycker inte hon har speciellt bra sångröst ibland kan det bli lite falsk men so what? hon skriver den till sin bästavän som tog livet av sig... hur jävla starkt är inte det? Dålig sångerska som bra... spelar fan ingen roll, texten är så otroligt fin och det är så jävla starkt gjort av henne som står där på scenen och sjunger denna låten, det skulle jag aldrig klarat av. Skúlle brytit ut i tårar. Jag gråter bara av att höra henne sjung, för det får mig bara att tänka på min kusin som tog självmord.. bara jag skriver om henne, tänker på henne gråter jag floder. Hon var så stark, jag såg upp till henne, hon var någon att lita på, man kunde prata med, hon såg till att jag hade det bra när jag var yngre.
Hon var som en i familjen och det var hon ju? min älskade kusin.. Rip älskling...
Jag har förlorat många under det senaste åren, det bryter mig isär och jag bryter ihop lättare. Att förlora någon vill ingen uppleva, har du aldrig förlorat någon som står dig nära.. Känn det lycklig lottad och hoppas den dagen inte kommer så småningom. För det är det hemskaste du kan gå igenom.

R.i.p till alla ni som stått mig nära, Morfar, Farfar, kusin, syssling & Tina...
Ni lever kvar i mitt hjärta, i min själ. Jag vet att ni är med mig varje dag...
även när det känns som ensamast utan er vid min sida, utan era råd...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0