Ken ring - you've got my love,.

Hej bebisar! Hihi. Hur mår ni? själv mår jag as bra! Fråga mig inte varför men det är väl alltid bra å va de så. Vatt dåligt med uppdateringen tycker jag, jag vet! Jag får skärpa mig med det. Men det har inte hänt så mycket annat än det vanliga faktiskt så big deal liksom?! Idag har jag spenderat nästan hela dagen på skolan me inte gjort något vettigt... Rektorn är aldrig där när jag kommer dit, jag får snart ett utbrott?! Vill han mig nåt eller så liksom... Börjar fan undra. Jag ger snart upp, eller jag ska fan ta och ringa gubben! Och få in lite vett i hans hjärna hahasnäll är jag idag. Aja whatever nog om det. Sitter och lyssnar på lite låtar av Ken Ring -
All min kärlek till dig! Låten "Jag ber en bön" åh jag ville bara gråta när jag lyssnade på den första gången
så sjukt fin låt som han har skrivit till sin syster som har canser... Så sorgligt, men riktigt fin låt! I adore you babe.



På tal om canser... inget ämne jag vill snacka om direkt. Men jag ska förmodligen till sjukhuset och kolla upp en sak men jag orkar inte ta det här.. Men ja ni förstår nog varför eftersom jag praktiskt sätt skrev de nyss!
Jag hatar sjukhus? Så äckligt och lutar verkligen INGENTING = förjävligt. Massa jävla sjukdomar tillsammans med doktorer och ja vet inte vad, i don´t like it att all! Men måste man så måste man, men blääääääää.
Det är verkligen inget yrke jag skulle välja!!!



Måste bara säga att jag hatar vädret just nu! kallt och regnigt! Ush man känner att hösten är här...

Puss till alla sötnosar där ute! & såklart till min älskade Ken Ring
You've got my love baby. [v]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0