Jävla Ex!

Ojoj inte hunnit uppdater något i bloggen haft mycket att göra hela dagen men nu e jag här igen iaf!
Gah vad mycket jag har gjort idag.. Mötte upp Jonathan vid tågstationen som sagt sen drog vi runt i stan så visade jag honom runt och sånt då. Sen drog vi hem till hans polare som hade fixat käk så jag stannade och käkade med dom sedan satt vi mest och snackade en massa planer nu till jul. Men det får ni inte veta nu ;) det lär nog bli en kul vinter, haha ; D ; D. Aja sen har jag gått runt i stan med tanja men köpte bara ett linne till från Gina Tricot gud jag har massa linnen där ifrån men de sitter så bra love them!
Har ni haft en bra dag annars eller? Justfan har ju glömmt bort träningen inte bra.. Men får väl springa en runda till skedala imon om jag har orken till det får se vad som händer imorgon.

Måste även påminna er om att ex är skit! Expojkvänner alltså för er efterblivna som inte fattar. Speciellt sådana som inte kommer över en har ni varit med om det? Dem är som besatta och forstätter skriva och blabla så fort man ser dem på stan så fortsätter dem ragga och tro att det kan bli något igen.. Vill bara banka in i huvudet på dem "JAG DUMPADE DIG, INSE FAKTA VILL INTE HA DIG"! Men det går ju såklart inte... ååååh gud va irriterande!
Nämner detta just nu bara för att mitt ex (som jag var tsm me i typ 3 veckor bara...) stötte jag på med på stan idag och han började fråga ut mig om jag var singel och om vi skulle ses till helgen och ja ni vet..!
Men han kan inte ta ett nej och slutar verkligen inte försöka.. Stackarn säger jag till hon som blir tillsammans med honom han är pain in the ass girls! Nämner dock inget namn det stannar mellan honom och mig ;).

Nu vet jag inte vad jag ska göra.. kanske lite girlstuff?
Som: Noppa ögonbrynen, måla naglarna, ta en lååång dusch(gjorde dock detta i morse men tycker det är fräshare o duscha två gånger per dag!) Ja jag tror nog jag ska göra det!

Skriver senare LOVE U GUYS.



Jag (på skolavslutningen i år) Visst var jag söt? (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0