i'm home bitches

Hej sötnosar i'm home.  Drog in till stan med Johanna vid 14.30 stack till Gina och träffade Emma, Natha & Charlotte satt typ bara där utanför Bikbok och snacka massa hehehe & så öppnade emma väskan och där var inte lite dricka haha fyfan va tung väskan var!... men så ska de va fan för imon är det helg = party! Haha är det bara jag eller festar jag typ 24/7 ? haha aja jag festar bara på helgen så liksom... det gör typ alla tonåringar så knip igen ;). aja whatever! Köpte ingenting asså fyfan jag är verkligen inte bortskämd satt och tänkte på det nyss!
Jag har typ inte haft cash på ett bra tag känns det som! De tar slut så jävla snabbt, och jag frågar inte mamma eller pappa efter pengar så fort de tar slut heller! Så ni som säger att jag är så jävla bortskämd kan ju knipa igen käften för det är jag verkligen inte!!

Är på rikigt bra humör idag tack vare mina älsklingar, vafan skulle man gjort utan vänner?
mina är bäst, mitt allt utan dem skulle jag verkligen inte stått där jag står idag.. Ni gör min vardag :)



FET PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0