Hello mina snyggingar!

Hej mina gulliga läsare! Gosh kollade nyss på statistiken som var ovanligt hög, någon som vet vad som kan ha påvärkata detta :O? Men det är ju bara positivt så det är skitkul verkligen! :)
Har inte kunna blogga idag pga att internet har krånglat, min mobil har krånglat.. Vet inte vad felet är men nu funkar iallafall internet! Så jag kan äntligen blogga, hihi.
Vad har jag gjort idag da? Inte mycket alls mest umgåtts med Matilda och träffat bella eftersom vi bråkat en massa nu i slutet av månaden.. Men vi snackade ut och så, så jag tror att allting är bra nu! Hatar att vara osams med henne eftersom vi nästan aldrig har bråkat så det känndes bara jobbigt för båda.
har inte käkat på hela dagen idag heller (inte bra jag vet!..) men jag har inte haft någon matlust.
Men får väl proppa i mig något snart. Men nu ska jag hoppa in i duschen och fräsha upp mig!

Jag är tillbaka om någon timma, puss sålänge!



Passar man i keps eller;)?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0