Första gången jag är hemma i normaltid?...

Hej cuties! Hemma nu eller ah vatt det ett tag! Fett hungrig när jag kom hem haha tjatade om det hela tiden i stan känndes det som de va sjukt hur hungrig jag var... Brukar fan aldrig bli det men whatever!
Hängt i stan typ hela kvällen och de va sjukt drygt aldrig mer säger jag asså! Bara massa äckliga
gammlingar som satt på donken? var ett par som satt jämte oss dem köpte mat om och om igen?
kan inte fatta hur jävla mycket mat dem käkade alltså haha de va fan sjukt?! Väldigt nyttigt också ju.. not!
Men de skiter jag i inte mina problem som sagt "du blir vad du äter" haha men nog om det!
Träffade några i kväll i allafall bland alla oldies men sen tappa vi bort dom, helt sjukt så snabbt alla försvann.. Men antar det satt och "rökte på" i nåt trapphus as usuall... host typ?. Men aja i don´t care.
Men hade en lyckad kväll igår i allfall så helgen sög ju inte totalt, good!

Men jag tror fan att jag ska ta och hoppa ur dessa varma kläderna och lägga mig och sova, vad sägs som de?
skitbra tycker jag! Goodnight swety's.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0