Ett hjärta tål inte att bli sviken om & om igen.


Alla har vi blivit svikna någon gång, eller har jag fel? Det har i allafall jag inte en utan miljontals gånger...
Jag jag är serriös. Och jag är så jävla trött på det. Folk undrar varför jag har så svårt att "släppa in" människor i mitt liv och det beror delvis på att jag har blivit sviken varje gång jag träffat någon ny, varje gång! Förr var det annorlunda
jag blev vän me alla huxflux skit lätt och litade på dem efter att bara träffat personen/na en ända gång!
Började umgås och berätta hemligheter, you know? Girl tallk. Tjejer snackar även killar!
Men det är ändå inte samma sak. Tjejer får reda, tar emot, skickar det vidare och sedan vet hela staden  om "det"! Rykten står mig upp i halsen! Det kan väl stämme enstaka gånger men oftast gör det faktiskt inte det.
Alla snackar skit det är bara så!
Men när det gäller killar... inte samma sak alls. Men dem är bara ute efter "status" åh jag låg med henne, shet jag P****e henne, och henne samma kväll och tre här om dagen... That´s so out. 
Jag talar inte för alla nu, men de flesta och ni vet själv att det är sant...

Så om ni får uppfattningen om att jag inte släpper in folk så jävla lätt är det pga att jag blivit sviken av vänner, killar om och om igen.. Mest killar, så yes jag är mer försiktig med den biten nu. Jag vill inte bli K****** och sen lämnad som vanligt... Jag är ute efter serriöst.. Okej man kan ha roligt då och då och leva livet självklart!
Men om jag börja tycka om någon då handlar det om en helt annan grej....
Så nu vet ni, hoppas ni tar emot det och ta saken från min sida....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0