eran viccii goes sjuk!

Dålig uppdatering rätt dåligt av mig men får faktiskt skylla på att jag har gått och blivit sjuker! Ush
hostar som en jag vet inte vad och har skit ont i halsen... Vaknade av sprängande huvuvärk... de va verkligen hemskt! Trodde ja skulle dö, va helt väck orkade knappt ställa mig i duschen elr nånting så jag stannade hemma idag... va riktigt illa.. Har inte fått i mig nåt käk heller på hela dagen (brukar va så när jag e sjuk!) men iallafall.
Helgen är slut men min fortsätter värkar det som... Jag orkar inte sitta här och förklara det för er, om vad som hänt me skolan och grejer... Tar det en annan gång när jag är på humör för det!
Nu ska jag lägga mig i min stooora gosiga säng & bara ligga och kolla på en massa filmer.

Hoppas ni är friska och inte sjuka som jag om inte, krya! 

XoXo eran vwiccii  

  
Sjuk, fyfan de märks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0