En rubrik

Hej sötnosar! Inte hunnit blogga idag varit en riktigt seg dag! Sprungit 1 mil idag
& gått från stan-vallås och sen tillbaka igen med tre proppfulla väskor snacka om jobbigt!
Men har i allafall fått lite motion!;) aja har shoppat lite idag med blev en del... känndes tomt i gaderoben.
Bilder på de får ni se senare. 
Ingen skola idag heller det börjar bli en vana för mig nu.. illa jag vet ni behöver inte påminna mig.
Jag ska fixa det på något sätt imon SKA jag iallafall dra mig till rektorn och då får han fan ta sig tid och snacka med mig! Jag ska byta annars blir jag galen tänker inte gå lama Bf.... så jävla segt är det! Så ett tips välj inte barn och fritid när ni ska välja line om ni verkligen inte gillar och hålla på med barn dvs... om äns då.
Aja whatever nu ska jag hoppa in i duschen och fräsha till mig sen får jag se om jag orkar dra ut och träffa Sofie men det gör jag säkert.
Ha det bra så länge , pussen


( Ja det är min mage på bild men det är bara ett smycke så haha.)
Ska jag pierca naveln eller inte? beslutångest. Det är mitt val men jag vet fan inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0