=)

Bloggtorka idag... Har ingenting och skriva känns det som. Vaknade vid 15.00 idag ;o?
Fan va länge jag sov!har sovit som en sten inatt .. Högsta volym på mobilen och ändå har 
jag inte hört mina 6 sms, eller två missade samtal? that's wierd.. Men aja whatever!
Stack in mot stan igår och träffade *hemlig* sen stack jag hem igen vid 22.00tiden.
Sen satt jag bara vid datan för det mesta och camade med folk, haha! Gullgull.
somnade vid 3 tiden..
Och idag vet jag itne vad jag ska göra? funderar på dra till maxi och köpa en sak till brorsan
som fyller år snart eftersom de inte e öppet i stan men jag får väl se. Ska duscha nu iallafall,
skriver senare.



Lite bilder från helgen först!:

me on the bikes, ggraow!

Me and the biatch blondi


Mio! Ser ut som jag har en fläck på tröjan men det har jag inte!
Kameran som cpa sig elr något.

Blev bara lite bilder, sen under kvällen glömmde jag helt bort
att ta kort, så sry... blir ingen på grabbarna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0