Tummen upp/tummen ner.





 Rosa läppstift! Hur snyggt som helst, brunnett eller blondin, blek eller mörk.
                                    Passar kanske mest till blondiner tycker ni, men jag passar skit bra i det med!
                                    och jag är brunett som ni antagligen vet, men det är super läckert! 
                                    Köpte mitt senaste på Cubus.




  Helg! Det finns nog inget bättre än när man äntligen kan koppla av och bara njuta av helgen!
speciellt alla festerna (som ni flesta vet, så älskar jag ju o festa!) men vem gör inte liksom?
party 24/7 eller "31" som dom säger i 2&halvmän" hahah.. inte meningen att ni skulle fatta det där
jag nyss skrevför jag fattar det knappt heller. Men iaf tummen upp för helg! MJAU



 Pengar! Kan inte klara mig utan pengar. När man får in pengar på sitt kontokort,
damn man blir på så jävla mycket bättre humör när man har pengar, Då fan blir det shopping.





 

Ni så kallade "Pj's" Toffsar på benen? ähh come on!
Okej ni små fjortisar som inte vet vem kungen är
vet väl ingenting om mode heller, för när i helvete blev det snyggt att ha toffsar på benen?
de ska sitta i håret?! förlåt men detta är så jävla fult!   




 Kissie! Förlåt mig nu ni som älskar henne... hur fan de kan gå till men ändå.
Hon kanske inte är likadan IRL som hon framstår sig vara i bloggen men om hon no spelar en "roll"
i sin blogg så gör hon ett jävligt bra skådespeleri! för hon går mig verkligen på nerverna.
Men som sagt hur mycket vi än hatar henne, kan vi inte slutat läsa hennes blogg... 


 Emosar! Nu kommer ni väl anklaga mig för att jag sitter o trakaserar alla emosar, men nej 
så är det inte. Och jag vet det är en "musikstil" men jag menar de som klär sig som alla kallar "emo" 
det är det jag gör tummen ner för! Det är min blogg och jag har väl rätt till mina åsikter? och jag tycker
det är sjukt ful!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0