DÅLIG UPPDATE.

Hej! inte uppdaterat på typ två dagar, sa ju att jag skulle skriva en timma i mitt senaste inlägg men jag hann inte!
Men jag har haft en sjukt bra helg,
med bilar som stod öppna ( så vi satt oss i den och värmde oss, haha!), fester,
allt trevligt folk jag träffat. Varje helg=nya människor, me like (y).
 Så denna helgen har varit rätt händelsrik kan jag ju säga! Både bra och dåliga saker.!
Men ny vecka nu & ska snart dra ut en sväng in mot stan och möta Alexander!
Sen drar vi nog hem till honom en stund och bara umgås, saknat den plutten! :)
Ska bara käka snabbt sen drar jag...



Lite bilder från helgen kommer såklart först!

Borde nog inte lägga ut denna bilden, men jag gör det ändå haha!
This is our car now ;). Är den inte riktigt sexig?




rawr på mej. ! ;)

Puss så länge, nu ska jag käka & sen dra mig ut och träffa Alexander, seya later bitches.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0