Dessa jävla möten...

så nu är jag hemma igen. Stack ut en snabbis och snacka med Hannah & tobias, mysigt.
Fan vad det mörknar tidigt nu om kvällarna dåligt eller positivt tycker ni? tycker det är lite mysigare faktiskt
å va ute när det är mörkt ;). Aja har bara hängt hemma idag, wiho villket kul liv jag har eller hur? nja inte direkt va. Men laddade hem några filmer i allafall & nu sitter jag här och lockar håret, börjar bli proffs på det dära nu ju!
Imon ska jag i allafall upp i hyffsad tid för ska till tandläkaren sen även till doktorn... men bara kanske!
varför får ni inte veta, höhö feel the pain.

Sen ska jag nog på möte ( villket jag verkligen inte har någon lust för eftersom de va så jävla dryga och kaxiga senast jag var där!) aah jag hatar sånna människor, så jag lekte lika dryg och kaxig tillbaka, ha!
Får väl se hur jag gör, men då ska jag vara så jävla uppkäftig och berätta exakt vad som igentligen står på.
Villket dem verkligen inte fattar, aja jag kan väl vara snäll och skriva om det här imon om jag har lusten och berätta vad det handlar om och hur det gick. Men nu ska jag forsätta locka håret & sen dra ut en sväng... när jag ändå inte har något plugg så kan jag lika gärna hänga ute?

vi hörs senare, pussen.

Dagens outfit, man ser inte så bra menmen.
Linne: gina tricot
Jeans ( dem är ljusare än va de ser ut på bilden!) : bikbok
Svart kort kofta : H&M
Skärp: ingen aning ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0