damn she´s a sexy bitch ... David Guetta feat. Akon

Hej sötnosar! Hur mår ni denna äckliga regniga fredagskväll? Eller ja här öser det ner iallafall inte okej alls ush! Men men ska inte sitta här och klaga för nu är det äntligen helg fast det har jag haft hela veckan kan man säga ändå så haha! Jag är så jävla lat ickeicke bra hihi.
Här sitter jag i allfall med handuk på huvudet ,nyduschad och fräsh! Kom hem för nån timma sen
drog till stan med Natha, Emma och Blondi och där träffa vi såklart massa som vanligt och gick runt och
frågade alla efter "langanummer" haha vi är patetiska ibland! Men vi fick ett tillslut så nu har vi dricka till ikväll, Härligt! Nu är det bara att önska att det äckliga vädret försvinner så man kan dra ut ikväll?! Tänker inte hänga ute när det öser ner? Fan pissa klart där uppe snart eller?! Gaaah. Jag har ingen ork att dra till Club E ikväll
så jävla lame ändå? Så blir att dra på fest istället... i guess.

Men nu ska jag föna håret, platta, sminka, välja kläder till ikväll! Ja ni vet?
Hörs senare LOVE!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0