Dålig uppdatering, förlåt!

Hej! Han inte blogga igår men hade grymmt stressigt! Men gårkväll var iaf bäst, hade sjukt kul
och jag har äntligen lärt mig att man kan ha kul utan alkohol med, haha :).
Fast alla andra(nästan) drack men jag höll mig nykter, creed till mig!
Sammanfattning av gårdagen: Krök på raggarparkeringen blev underhållna utav Jonas iaf, som var full
för första gången i sitt liv, naw stackarn! haha (a), fylleshower mest från Jonas och såklart av alla fyllisar haha,
sen kom Martin, Adam osv :). Sen föreslog André att vi skulle åka runt en sväng med Epan så vi körde runt lite i stan, tankade osv. Sen tillbaks till raggarparkeringen... Sen orkade jag verkligen inte vara kvar där mer! Så bestämmde oss för att dra in mot själva stan och träffa Rasmus jävla emot :D haha.
Köpte käk på donken (y) och krallade runt över hela stan.
Sen bestämmde vi oss att vi igentligen skulle dra hem men så stötte vi på Natta, Moa, Oskar.. och typ tre andra
minns dock inte vad dem hette, kortminne eller vad! Men iaf tog följe med dem hem sen efter vi stannat kvar i stan en stund. Så kvällen var toppen!

Men nu har jag ännu mer stressigt, måste fixa mig och sen ska jag iväg o göra *hemlis* bli inte för nyfikna nu ;)!            Puss.




Nu är det fredags mys,..
lalalla nynnade på den hela kvällen/natten igår
blev lite smått trött på mig själv med ;) men den satt verkligen fast i hjärnan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0