Börjar äntligen bli frisk!

hej gullungar! tänkte skriva lite i bloggen nu när jag ändå sitter vid datan.
Ingen skola idag fortfarande sjuk fast nu börjar jag faktiskt bli bättre, sjukt skönt!
Mått skit dåligt i två-tre dagar nu men nu har jag bara lite ont i halsen inte mer än så.
Så imon drar jag nog till skolan eller ah till rektorn nåt blir det väl...
Ska dra ner och köpa coola nu och möta upp Hannah som också e sjuk
så vi ska bara snacka och ta det lugnt!

Hörs snart! <3


Tog ba på nåt linne & ett par joggingbyxor ska ändå bara gå en bit runt
hörnet! (Fan va speglen ser smuttsig ut, haha tro mig det är den inte det
blir bara så när blixten är på).... aja whatever nu ska jag ner och möta
Hanna, hörs senare puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0