Back too reallity.

Hejhej sweetys nu är jag hemma igen eller ah jag har varit de i snart en timma.. Har ju bloggat lite i mellan åt med just for u guys. Sitter inne på någon sida som agnes (en kompis till mig) tipsade mig.. Ja ni vet sånna sidor man ska tjäna ihop poäng så vinner man något? Är medlem på en sida där man ska tjäna ihop 1200 poäng så vinner men ett presentkort (vet dock värdet menmen.) Och har redan fått ihop en summa poäng ;) så det värkar vara en rätt bra sida. Klicka här för att komma till sidan: http://www.gratis-fashion.se/index.php.

Nu ska jag ta och käka nån macka eller något för har haft stressigt hela jävla dagen så inte hunnit käka något.. okej en cheesburgare men jag är skithungrig så!
Justja ett tips! Drick massa massa massa vatten, det hjälper om du vill gå ner i vikt tro det eller ej
det har funkat för mig ;) Fast du kan inte sitta och käka massa skräpmat och dricka vatten efteråt och tro att det funkar på det sättet för nope det gör det icke! Dricka massa vatten och träna, that's what i do!

aja nu ska jag ta en macka or something like that, seya later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0