Alla behöver uppmärksamhet!





Många har skrivit till mig på bloggen och frågat om jag tycker om uppmärksamhet(?)..

Självklart gör jag det! Men det gör alla, men bara för att jag tycker om uppmärksamheten
betyder det inte att jag får den! Jag tycker att jag alldelles för sällan får uppmärskamhet..
vet att mina kompisar som läser min blogg nu kommer tycka att jag inte har någon aning
om vad jag snackar om.. För okej jag brukar få en massa uppmärksamhet från KILLAR
i guess that's true! Och det säger jag inte för att skryta nu, utan jag tycker också det är rätt
konstigt.. Jag har inte det bästa självförtoendet som jag kanske framstås ha. Jag kan vara den som
har självförtroendet på botten precis som alla andra så jag skiljer mig absolut inte från mängden.
Jag kan vara den snälla söta tjejen... som "alla älskar" men samtidigt en riktig bitch.. Ja jag erkänner det. Ibland kan jag säga riktigt elaka saker som jag verkligen inte menar till folk. Men jag säger det för att försvara mig själv! Jag hatar när folk trycker ner andra och mig själv.
Då måste man försvara sig, och det gjorde jag i Lördagskväll villket skapade massa drama
och slagsmål mellan mig och en random brud (som jag inte har någon aning om vem hon va!)
Men jag fick inga allvarliga skador alls så det är lugnt.. Dels för att jag själv slog tillbaka och bruden stoppades av ett par killkompisar till mig. Villket jag var glad över att dem var i närheten just när detta hände annars vet jag inte vad som kunnat hända.. 
Men tillbaka till saken! Jag ber inte om uppmärksamhet jag får den automatiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0