Åh jag hatar å va bakis!

Hellu bitches. Hur mår ni, bakis kanske? det är i allafall jag som in i helvete! Blev riktigt mycket igår alldelles för mycket då man tänker "åh jag ska aldrig dricka mer" men de e ju för stunden de ja...

Men jag hade i allafall riktigt kul igår!
Började med att jag kom hem så va kusinerna här, suck...
men dem ignorerade jag bra haha! Hade ingen tid för dem. Fixade mig och sånt, sen kom Blondi till mig
och sen drog vi vidare och mötte Natha vid sture, stackarn som hade suttit där i typ tre timmar i regnet! Men hon va ändå glad haha. Drog in mot stan och satt och s** vid hamnen haha krök...
Sen drog vi till donken men där va ju fan helt dött ovanligt faktiskt men det är väl för alla va på Club E! aja whatever. Sen satte vi oss utanför Jc och då kom Valdrin. Då ville Natha dra till Kattegatt för hon aldrig vatt där innan så då gjorde vi det. men där va också dött! typ satte oss på nån bänk där mitt i ingenstanns haha scary.
Sen va vi så jävla kissinödiga (nödvändig info menmen) haha så drog in på nåt random café som va öppet haha.
aja whatever bestämmde oss för att dra till Club E iallafall och de va bra att vi gjorde! För där va sjukt mycke folk man kännde så träffade alla igen som man inte sätt på ett tag. Försökte planka in dem lyckades men inte jag! Haha för högljud av mig.. Men sen träffa ja Adam babe :D och då gav han mig pengar å envisades med att jag skulle ta dem.. han är inte snål han, tack ! Så kom in & där va skitkul faktiskt! :)
slutade med att jag satt på donken med Jocke och dem tror jag hihi. aja de va väl rätt så
"kort" sammanfattning av gårdagen. Och idag ska jag va nykter och ta det lugnt! Får se vad som händer ikväll
men ska inte dricka!


haha ser ni 2,5;orna ? det går verkligen inte att bli full på dem äckliga är dem med.


Kommentarer
Postat av: naaatta

asså shit va läängsen :O ja kommer ihåg när ja läste detta typ då när du bloggat de xd ooh första dan vi va då ju =) skojskoj! :))<3

2010-02-11 @ 13:46:23
URL: http://naaatalienilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0