vwiccii tycker till!



Folk klagar 24/7 på att jag på tok festar för mycket? Jag kan hålla med om att jag festar mycket
men det är väl ändå mitt problem? Okej det är inte bra att dricka när man bara är 16 år osv!
Men istället för att sitta och klaga på mig som är  16 år och festar så kanske ni kan snacka med de små fjortisarna som är 13-14 bast som festar istället för o klaga på mig?!
Men jag gör det som de flesta ungdommar gör (nästan alla jag umgås med festar dvs dricker alkohol!)..
So what? Nästan alla ungdommar festar så jag skiter fan i vad folk tycker om att jag festar "hela tiden"
villket jag faktiskt inte gör! Okej kanske en gång i veckan på HELGERNA händer väl rätt ofta. Men det är väl
fan mitt liv och ingen annans? Så skippa snacket om att det är farlig att dricka och inte bra för kroppen och blabla för jag vet redan allt det dära! Ni behöver inte läxa upp mig med saker jag redan vet vad det innebär..
Så knip igen käften bara för att ni har NOLIFE och sitter och glor hemma framför tv;n medans jag har kul och umgås med härligt folk! Och man kan festa utan att dricka, något ni borde tänka på nästa gång jag säger att jag ska på fest kanske? JUST DET! Huh fuckers!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0