Tuggumu=min mat!

Tjena tjena. Kom nyss hem från... eh ja de behöver ni inte veta! ;). Och nu sitter jag typ och knarkar tuggumi eftersom att det är det ända som komma in i min käft nu i veckan :D! Ingen food för mig ;). Fast när mamma märkte idag att jag inte käkat på två dagar så undrade hon om jag käkat hos polare så ja ljög såklart och sa ja! haha för annars kommer hon försöka tvinga mig och käka bara för att jag "bantade" en tidigare tid innan.. Kan man la säga att jag börjat med nu igen (A) men skitsamma my life! :)
Ikväll ska jag möta upp emma och vi får väl se vad vi ska göra! Lite secret stuff men de får ni inte veta, sorry..




Tummen upp för tuggummi! som även är bra för tänderna, yeah ;)

Kommentarer
Postat av: Pascal

haha x) nejnej, myten att man får vitare och bra tänder är fel, det innehåller bara massa socker, färg ämnen och sötnigssmedel, det som kan vara bra är om tuggummit innehåller flour. Men man säger dock inte nej till en god fräsch andedräkt efter en måltid, så JA för tuggummi. bra för korppen nej :/

2009-10-11 @ 19:20:17
URL: http://pwrr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0