Tack för en grymmt bra helg

Cha Cha! Har precis käkat pankakor mumms! fast åt bara en men jaja. Gårkväll var faktiskt riktigt lyckad trotts allt. Satt hemma hos mig först och förfestade lite. Ringde L***** och drog te sture och hämta dricka sen hem till mig igen. Sen drog vi in mot stan och väntade på André för han skulle hämta oss med sin nya Epa (men den började krångla så han typ stannade i skedala) men jaja sen fick han igång den. Träffade lite folk i stan med Valdrin, Nikola, Tobbe, eihab (som typ tjura sönder på mig haha? men jaja..!) Sen smsade André och sa att han va på väg in mot stan så drog te "Raggarparkeringgen" och mötte upp honom där.. Tog ett tag innan vi körde till simlångdalen eftersom att alla skulle såklart kolla på hans nya epa.. Men ja den var riktigt nice så kan förstå dem Haha. Men jaja sen körde vi mot Simlångsdalen med högstavolym ofc!! Sen släppte dem av mig Hos Patrick för han hade fest och andre och karl ville inte dit.. eller rättare sagt dem fick inte komma in men anyway!
Där va då patrick, emma, jennifer (och några andra som jag inte vet villka dem var, haha men ursköna var dem!) hihi sen drog vi ut en stund i de jävla ovädret fyfan säger jag! Och ja jag tog bussen hem vid 2 tiden men hoppade av i stan i stället för sture haha jag var lite väl lost då. Men det löste sig för träffa massa folk i stan (som också var jävligt fulla dock) haha så satt på donken med dem en stund sen drog vi hem.
Det var väl typ min kväll!

Hur var eran?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0