SUG PÅ DEN!

JAG ÄR STARK, JAG HAR VILJAN, JAG HAR HOPPET, JAG HAR VÄNNERNA, FAMILJEN.


Där har ni det! Behöver ingen kille som ska springa runt och säga "jag älskar dig" när han inte menare det. Jag är trött på snacket, jag är trött på att bevisa att jag faktistk har känslor! Trött på att behöva bevisa att tjejer är värda så mycket mer än vad dem tror.. status det är det dem tänker på, ni vet vad jag snackar om. jag säger bara SUCK!  ..sug på den ni. Och kom inte och säg att alla killar inte är likadana , ye i know that! Men dem flesta är försök inte förneka det, varrenda jävel jag har varit tsm har varit sån. Så om ni vill att jag ska tro på vad ni säger måste ni bevisa det och det krävs jävligt mycket!

Kommentarer
Postat av: Terese

Nu följer jag dig, följer du mig?

2009-10-03 @ 11:10:43
URL: http://londonflickan.webblogg.se/
Postat av: Terese

Det kan ta en stund innan de visar att jag följer dig, kolla igen om en stund.

Allt bra?

2009-10-03 @ 14:11:57
URL: http://londonflickan.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Killen som knäcker bloggfjortisarna och berättar

sin vinkel ur livet..



Missa inte detta



www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

2009-10-03 @ 19:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0