Sluta döm mig om du inte känner mig!



Måste även nämna att ni som inte känner mig ska fucking stänga er käft och inte snacka/sprida massa rykten. Ni tror nog att ni känner mig, o vet vad jag "sysslar med" men ni har ingen jävla aning. Jag hatar när folk dömmer än när dem inte äns känner mig? Så back off jävla pussys!
Och låt mig vara/leva mitt liv hur fan jag vill. Ni kan sluta "leka" och bry er mer om er själva i stället det är något ni borde tänka på! (syfftar mest på ett antal personer...) Nämner dock inga namn för jag är ingen liten skvallerpussy som ni och slänger ur er massa jävla skit.
Menmenn Det är ni som har nolife så fortsätt ni, det är jag som vinner på det i slutändan för det är bara JAG som vet sanningen... Ni sprider bara sånt ni vill ska vara sant för att ge mig ett dåligt rykte men vet ni vad? jag har slutat bry mig, ge mig blickar, snacka skit, skrik hora, fitta åt mig
do it? And see if i care! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0