Okt. 28, 2009

TjaTja bloggen. Dålig uppdate men whatevah! Har precis käkat mackor!.. ställde mig på vågen i morse och jag hade gått ner två kg?! Hur fan kommer det sig? men jaja jag blev superglad, mahah! Ju mer jag äter desstu mer går jag ner? det är fan sjukt bra haha! Har ju börjat käka igen för fettet försvinner bara från rumpan och booobsen och det vill ja ffs inte! Så nu blir det träning.. dock mycket lättare att bara sluta äta för mat e inte gott !:D aja har vatt i stan med bella hela dagen idag typ CPMYSIGT har vi haft det! Och nu sitter vi hemma hos mig och softar framför tv;n sedan blir det utgång med några. Justdet det fanns ingen klipptid för mig idag så det får bli imorgon + att jag ska hitta en klänning lr liknande till Club experience som är imorgonkväll, treeevlans!

Aja nu måste vi rusa, pussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0