ojoj klockan är mycket?!

Dooh! Klockan är typ mycke?! Men skitsamma ni lär väl kika in här i morgon ändå?
Och eftersom att jag inte varit så speciellt duktig på att uppdatera de senaste dagarna så får jag uppdatera nu innan jag ska lägga mig!
Haft en helt okej dag, träffat Alexander, jossan & petra för jag skulle följa med Jossan till Ungdomsmottagningen så träffade vi på alex och petra så dem henkade med? haha vi hade de allt skojj! :)
Sen drog vi till alex och bara umgicks! Sen drog jag hem för jag skulle möta upp Emma och Karlsson - för att dra hem till emmas lägenhet och käkaade pizza -- öööh typ gott?! haha fast känner mig fet nu ... fortfarande men jaja lite skräpmat får det bli ibland!
& sen har jag bara degat framför tv;n med té! Har ju så jävlans ont i halsen och det brukar släppa när jag dricker té faktiskt och det gjorde det, Wolla! Så ett tips drick té med honung eller något varmt, typ varm oboy?
Det funkar för mig iaf! halstabletter funkar bara någon timma... sen sätter det igång igen :) icke sa nicke!



 Face loook today



Jag och bästa lillebror, love u gubben! ( fråga mig inte vad han gör på bilden
han typ sjunger? haha så sweet så!)

Tröja - H&M
Jeans
- (minns ej!) ♥



aja nu ska jag lägga mig, men förlåt igen för den dåliga uppdateringen har bara haft fullt upp idag dvs ingen data . Men jaja imorgon bloggar jag som vanligt!

Pusss hay have it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0