Nu är det fredagsmys ... nanana!

Hejhej.. äntligen fredag! Haha tror jag sagt så varje fredag nu? aja! Det ända jag har gjort idag: vandrat runt på kattegatt och träffat massa folk trevligt trevligt och varje gång får jag frågan "Är du här nu igen?!" haha japp så äre. Aja träffade Charlotte gumman idag med! <3 :D för hennes pojkvän svarade nt när hon ringde ;)
så hon hänge med till kattegatt :) var där en stund o de roliga va när Liam (som gick i vår klass innan, ÄCKEL!) haha ursäkta men jag gillar verkligen inte den killen! :) Menmen tillbaka till saken! Så satte han sig vid oss, retard? jaja. Och så smsade en kille i hans klass till honom "jävlar villka heta brudar" sen helt plötsligt satt han och smsade om oss hela tiden sen var det en stor fet klunga som satt o stirrade haha lite roligt faktiskt! Jaja vi kan inte hjälpa att vi är hetast på kattegatt ;) (och vi går inte äns där haha!.. Men de finns ju typ inge tjejer där? eller ah bara fula typ... hehehe.

Jaja sen när jag kom hem var jag tvungen o hjälpa mamma med maten, LAMT!
sen duschade jag och nu sitter jag här och planerar med lite folk vad vi ska göra ikväll :)
Blir förmodligen förfesta hemma hos Emma sen dra in till stan och kanske träffa Bella (Larsson) där om hon drar in till Halmstad ikväll, kul kul! :) sen tror jag det blir party! om nu inte ogge ljuger... jaja de får ni veta imon!


Visst är jag en riktig pingla ;)? Haha nejnej ja skojjar bara med er :)
nog om att överdriva här nu! Men lite söt är jag (a)


Och Charlotte såklart! sötnos <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0