Måste platta håret snabbis..!

Idol är slut eller ja för ett tag sedan. Vem tyckte ni va bäst ikväll? (ni som kollade) Själv tyckte jag ingen va direkt bra ikväll faktiskt! Min favorit är Erik så! Han har både utseéndet och rösten fan va het han är!  Erik bli min? (A)
honom skulle jag inte tackat nej till, noway! Jaja jag ska platta håret nu snabbt så jag slipper platta det så mycket imorgon! Har så jävla tjockt och långt hår som är skit jobbigt att platta tar fan hundra år känns det som men när det väl är platt är det snyggt iaf! Älskar att jag har fått så långt hår nu & just det så har jag inte hunnit köpa hårfärg men jag ska köpa det imorgon sen får ni se resultatet, good huh?

Hörs efter jag plattat håret och sånt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0