Man inte inte alltid få som man vill

Jag brukar inte känna så här, ska jag va ärlig har jag nog aldrig gjort det.
Varje gång jag ser dig känns det som en kniv i hjärtat för jag vet att jag sårat dig.
Det brukar vara tvärtom, men när man själv sårar känns det 2x värre!
Det krävs mycket för att jag ska komma upp på benen igen, stå stadigt
och ta kontroll över mitt liv. Låter det hemskt? mja så hemskt är det inte.
Det låter överdrivet. Men jag känner mig helt lost, mina känslor tar övertaget.
Jag tänker med hjärnan istället för hjärtat - som slår för dig.
Hur kan man bli så beroende av en person som man knappt kännde nåt för för några veckor sedan.
Jag lovade att skärpa mig men jag fortsätter.. Ibland kan jag nästan tro att jag vill bli sårad.

Förlåt men jag orkar inte. Kärlek är nog inget jag kommer få uppleva igen,
Sluta offra dig för mig - gå vidare och strunta i mig, glömm mig.
Då kanske jag med kan glömma.  Jagälskardigverkligen


Kommentarer
Postat av: sandra persson mikkelsen

så söt du är gumman <333 äslar dig. puss

2009-11-10 @ 22:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0