KÖPA UGGS

sitter och kollar på idol samtidigt som jag sitter på msn, smsar & ja allt ni kan tänka er... Rätt jobbigt haha alla skriver från olika håll om allt möjligt men jaja! Har inte gjort ett skit idag men det har faktiskt varit skönt att slippa stressa en massa(bara ta det lugnt och ta hand om sig själv de e nice!) Så har hunnit fixa en massa här hemma + fixat naglarna & imon ska jag dra in till stan och köpa mig ett par UGGS imorgon, myyysigt! Dem är skit mysiga jag köpte inga förra året för då hade jag ett par vanliga boots och klackaskor all the time och ja en massa andra skor så det var ingen idé tyckte jag. Men i år ska jag iaf köpa mig ett par sen ska jag även köpa lite smink.. Behöver ny foundation & ny mascara. Får väl se vad jag hittar imorgon! 

ska forsätta kolla på idol nu skriver efter! puss


älsklings uggs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0