Kollat runt lite..


Denna frisyren vill jag ha! Riktigt fräsht, långt as snyggt hår! (Mary Kate på bilden)
Älskar hennes hår iaf på denna bilden, riktigt snyggt dock vet jag inte om jag skulle passa i blondt
hår men iallafall denna frisyren ... färgen behöver jag ju inte ha!    Hiss eller Diss?

Annars funderar jag på att klippa av en del av mitt hår o spara till lite längre en axlarna bara & sedan klippa upp det massa så det blir snygg volym... hm något jag får tänka på....
Svara gärna hur ni tycker!

 
Xo XO vwiccii

Kommentarer
Postat av: jenni

hiss (y)

2009-10-14 @ 20:17:16
URL: http://jenniandersson.blogg.se/
Postat av: bella

riktigt snygg , men jag gillar inte mittbena ^^

2009-10-15 @ 19:37:57
Postat av: Anonym

svar till bella: Nej jag gillar inte heller mittbena men det behöver jag ju inte ha! :D :)

2009-10-15 @ 20:54:01
URL: http://vwiccii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0