I'm home bitches

Japp nu är jag hemma fan va tidigt ändå?! haha. Aja fan va bra humör jag är på just nu, sitter här och tok skrattar ihjäl mig åt gibbes skämt samtidigt som jag öser i mig vatten. Men vet ni vad? jag har inte druckit ikväll!.. alltså alkohol fan va dukigt av mig eller hur? nu har jag inte festat på två veckor ffs! nej de blev ingen fest för mig ikväll! Men jag har haft en underbar kväll ändå med as skönt folk! Spenderade kvällen med älskling Emelie och två av hennes polare (som jag aldrig träffat innan) men dem var super shyssta! Riktigt härliga hihi. Sen 8 andra som jag kännt long time. Började med att jag stack in mot stan först och mötte upp **** höhö säger inte vem! privatliv där ja.. Sen träffade jag Emelie som typ tjockat sönder sig på donken haha stackarn hon såg spyfärdig ut hela kvällen... naw! Aja anyway sen drog vi hem till henne och bara chillade där! sen bestämmde jag och bella och josse att vi skulle köra "sanning eller konka" haha lite smått kul så dära. Sen satt vi oss vid datan lite och sen satt moses på BALOO(stavning?!) hahah jag typ dog av skratt, BALOO min idol från och med ikväll! Jaja det märks att jag kanske skriver lite rörigt men bara för jag är på grymmt bra humör och jag är inte ett dugg trött!
Men som sagt sen blev det in mot stan igen en runda och träffa massa MYSIGT folk. Gosh börjar nästan få vett på livet ju roligare utan alkohol? hm.. Jag börjar nästan tro det! Haha. Menmen imon ska jag faktiskt festa, och ska försöka ta massa bilder imon med blev bara en på mig ikväll när jag dansade till "love is wicked" yea.

Men jaja nu ska jag in på msn och väcka livet ur folket PUSSEN! :D


Jag (i rött linne) och bästavän i blått! Love u gumman.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0