I'M BACK FUCKERS! ;D

Tjatja bloggen! Shit nu var det ett tag sedan jag bloggade men har inte haft någon blogglust.. har dock saknat den lite ;) Men det har varit skönt utan den med! Men jaja nu ska jag börja blogga igen!

Mamma väckte mig 10 i morse för hon skulle in till stan så hon passade på och lämna in min mobil som är katastorfsönder! Så hoppas dem kan fixa den, men nu måste jag vara utan min mobil i tvåå veckor =(
Hur ska jag klara mig gaaaaaah. Aja har en äcklig gammal mobil nu som suger daaase! Men det är bättre att den blir lagad i allafall så ska inte klaga. aja nu gör jag inte mycket, har fixat mig lite och snart kommer emma och karlsson för de ville tydligen komma innom? Aja sen ska jag dra till vallås! Ska ju flytta tillbaka dit förmodligen om allt går som det ska och om jag pallar med de.. Jaja det märker jag. Kommer bo där varrannan vecka igen då som vanligt.. 

Tänkter släng in lite "hiss/diss" snart!  Vet att ni har saknat mig ;) ♥



Osminkad is the shit,                                                             not

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0